14.04.2012 г.

Добре дошли!

За тези, които вече ме познават - добра среща! За тези, които за първи път попадат на името ми - аз съм Неф, приятно ми е да се запознаем!

В последно време оригами заниманията ми са малко или повече замрели, затова започнах да си търся други неща за крафтване, т.е. за ръчна изработка в домашни условия и по възможност с лесни за намиране материали. И тъй като на мен самата воденето на блог с линкове и инструкции ми е много полезно, реших да започна един нов, посветен на различни хенд-мейд нещица. Е, това е този блог.

Какви постове и уроци да очаквате тук? Планирам да започна с различни мънистени техники и творения, тъй като в момента съм на такава вълна, но съм си набелязала и други неща за пробване. Да се надяваме, че няма да ме хване мързеливата вълна, и ще ги споделя с вас.

Толкова засега. Предстои ми да дооформя менютата на блога и да пусна първия туториал. Надявам се, че ще ви е интересно тук. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар